JO
lunes, 5 de enero de 2015
jutjar
pensar és difícil, és per això que la majoria de gent preferiex jutjar.
CJ JUNG
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario