domingo, 23 de noviembre de 2014

autoestima


pot ser el que desitgis, només hi ha un obstacle... tu mateix

problemes

els problemas mai s'acaben, però les solucions tampoc


Autor; pablo cohelo

bellesa

la teva bellesa no està en el físic on tots busquen, sino el el teu cor on pocs saben arribar

felicitat o sentit comú?

si vols ser feliç, no escoltis tot el que et diuen, no creguis tot el que veus i no diguis tot el que saps

maquillatge vs no maquillatge

A la teva cara no li fan falta...o poc...sino perds el teu encant!!
es una opinió...
no em fagis molt cas...



viernes, 14 de noviembre de 2014

"La vida no és un esport de mirons, si et passes el temps obervant, veuràs la vida pasar i tu el quedaràs endarrera".


Autor: peli Disney: el jeperut de Notre Dame, li diuen a en Cuasimodo





martes, 11 de noviembre de 2014

DAVANT TEU

On es la fascor quan surt el sol? A cap part, es transforma en llum.

LLUITA

"Si lluites pots perdre, però si no lluites estàs perdut"

Autora: Aida Alba Dorca

Un dia una nena ens va ensenyar una lliçó per tota la vida

No pots veure fora teu el que no veus en el teu interior" Anthony de Mello

lunes, 10 de noviembre de 2014

LA PORTA


"Entra o surt, però no el quedis a la porta", aquesta és va sortir d'un cafè entre unes amigues parlant  de les relacions. Autores : S i I

Sentir

"Sento que el meu cor només pot ser per ella....sona molt cursi...però és el que sento" (frase especial) ;) 



Autor: Un desordenat amb una mobles fantàstics... que només cal ordenar

MENTIDA

la veritat es defensa per ella mateixa, la mentida, encara que corri molt, es destrueix sola

una persona canvia per dues raons; perquè va apendre massa o perquè va patir lo suficient


Autora: revista Bodas

Educador/es i mestres

Quan un alumne em diu (magisteri, social, psico....): "això és molt difícil"...., jo li dic... ningú ha dit que fós fácil, però tampoc és possible (basat en una clase de Pere Pujolàs, UVIC).


Feia referència a la integració de TOTS els alumnes a l'aula, i quan diu tots són tots. ;)
El que tingui que ser será  ;)
El sonriure és el llenguatge de l'alma.... riu!!

mirades

Si sonriuen mentre es miren, y no han de dirse ni una paraula. És amor.