Quan un alumne em diu (magisteri, social, psico....): "això és molt difícil"...., jo li dic... ningú ha dit que fós fácil, però tampoc és possible (basat en una clase de Pere Pujolàs, UVIC).
Feia referència a la integració de TOTS els alumnes a l'aula, i quan diu tots són tots. ;)
No hay comentarios:
Publicar un comentario