lunes, 10 de noviembre de 2014

Educador/es i mestres

Quan un alumne em diu (magisteri, social, psico....): "això és molt difícil"...., jo li dic... ningú ha dit que fós fácil, però tampoc és possible (basat en una clase de Pere Pujolàs, UVIC).


Feia referència a la integració de TOTS els alumnes a l'aula, i quan diu tots són tots. ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario